Naked Bike

6 ese(t)

lehekülje kohta

Tabel  Nimekiri 

Määra langev suund
  1. 125 DUKE

    125 DUKE

    1,20 €

    Alates 2011 on noortele ja südamelt noortele saadaval esimene 125cc tänavasõidutsikkel KTM Duke seeriast, mida saab registrisse. Dukele on iseloomulik äärmiselt palju sõidurõõmu ja mõistlik hind. Tsikli hingeks on viimane sõna 4-taktiliste mootorite seas, spetsiaalselt arendatud 125 Duke jaoks. Mootoril on keeruline DOHC nelja klapiga silindripea ja vedelikjahutus. See toodab vaevata 15 HJ, mis on paljudes maades seaduslikuks piiranguks. Mootor on hästi sujuva jõugraafikuga tänu integreeritud tasakaalustus võllile. Puhtama emissiooni kindlustavad elektrooniline kütuse sissepritse ja kolme anduriga katalüsaator. Väga kerge terasest raam, millel on kõrgekvaliteedilised WP amordid, pakub kurvide läbimisel rõõmu. Kõige väiksem Duke omab samamoodi vaid esmaklassilisi detaile nagu võimas pidurdussüsteem, mis arendati välja koostöös Bremboga. See on tõeline KTM. Lähemalt
  2. 1290 SUPER DUKE R

    1290 SUPER DUKE R

    19 188,00 €

    1290 R on kõige ekstreemsem Super Duke ja radikaalsem kõigist eelkäijatest. KTM-i lähenemine võimsa RC8 mootori ja kerge redelraami arendamisele on terviklik, sellele lisandub tehnoloogia ja elektroonika viimane sõna ning tulemuseks on uue 1290 Super Duke R-i ülim sooritusvõime. 180 hj vaid 189 kg kaalu juures – selline võimsuse/kaalu suhe oli varem jõukohane vaid järeleaidatud supersport klassi ratastele. Uuenduslikud elektroonilised abisüsteemid viivad juhitavuse ja ohutuse samuti uuele tasemele. 75-kraadine elektrooniliselt juhitav V2 mootor on üheaegselt nii erakordselt paindlik kui äkiline ja kergelt sõidetav. See muudab 1290 Super Duke R-i sobivaks nii linnas liiklemiseks kui rajal sõitmiseks. Eeskujuliku geomeetriaga 1290 Super Duke R-i raam on kergest ja äärmiselt jäigast kroom-molübdeenterasest, selle külge kinnitub alumiiniumist tagumine poolraam. Esiratas kinnitub 48 mm liugtorudega täisreguleeritava WP USD teleskoopesihargi vahele, tagaratta vedrustuse eest hoolitseb pikk ja jäik ühepoolne tagakiige ja reguleeritav vedrustuse monoelement. Super Duke’i eripäraks on eriti kõrgest klassist Brembo võidusõidupidurid ja koostöös Boschiga välja arendatud juhtelektroonika, mis muudab ligi kahesajahobujõulise mootorratta taltsustamise üheaegselt nii nauditavaks kui ohtuks ja efektiivseks. Elektroonilised abimehed, kuhu kuuluvad ABS blokeerimisvastased pidurid, veojõukontroll MTC ning piki- ja külgkaldeandurid, tagavad vajadusel kiire, turvalise ja kontrollitud kulgemise ent soovi korral väljalülitatavana tagavad äärmuslikke elamusi ka MotoGP tasemel sõitjatele. Lähemalt
  3. 390 DUKE

    390 DUKE

    1,20 €

    Selles masinas on peidus rohkem kui esmapilgul paistab. Tegu on mootorrattaga, mille gabariidid ja kaal on sarnased 125cc aga võimsus ja sooritus on tõelise sportmootorratta omad. Uus mootorikontseptsioon kujunes välja uskumatullt kompaktne. Kombineerituna kerge kaaluga, kindlustab see absoluutselt esmaklassilise juhitavuse. Moodne vedelikjahutusega 4-taktiline mootor, millest Austria insenerid on arendanud erinevaid lahendusi ning saavutanud 32kW (44hp) maksimumvõimsust. Lisaks on see väga vastupidav ja vastab kõikidele ökolooglistele standarditele. WP amordid lisavad dünaamilisust ja tippkvaliteediline ABS-iga pidurisüsteem muudab masina täpseks, hästi kontrollitavaks ja turvaliseks. Lähemalt
  4. 690 DUKE

    690 DUKE

    1,20 €

    Moderne, suure võimsusega mootor, mis on ülikerge raami küljes – KTM-i retsept, kuidas pakkuda võimalikult lõbusat sõidukogemust erinevatel teedel. Mõnel on raske uskuda, et möödas on 17 aastat sellest, kui tuli välja esimene Duke. Võimsust on tänu uuele silindripeale, suurtele klappidele ja kõrgele kompressioonile 73 Hj (54 kW) – Neljanda põlvkonna LC4 on üks võimsamaid tänavasõiduks mõeldud ühesilindrilisi mootoreid. See on paigutatud kõrgekvaliteetsesse kroom-molübdeenterasest, väga jäika ja ülikergesse raami. Tundlikud ning täielikult reguleeritavad WP esiamordid kindlustavad täieliku juhitavuse ka halvasti hooldatud teedel. Tagaamort, mis on toodetud sama tootja poolt, on ühendatud uut link-tüüpi vedrustusega. Radiaalne Brembo esipiduri neljasilindriga support ja neli eraldi piduriklotsi ning 320 mm ketas annab masinale ägeda pidurdusvõimsuse ja perfektse kontrolli. Oluliselt on rõhku pandud ka detailidele, alates kõrgkvaliteetsest juhtrauast ja lõpetades roostevabast terasest summutiga, mis asetseb mootori all, et raskuskese oleks optimaalne. Tõeline Duke… Lähemalt
  5. 690 DUKE R

    690 DUKE R

    1,20 €

    KÕIGE SPORTLIKUM ÜHESILINDRILINE Kui keegi suudab vastu seista mitmekülgsele 690 Dukele, siis on see 690 Duke R. Kõrgekvaliteedilised WP amordid on reguleeritavad sellise imelise paindlikkusega, et nende settingud algavad mugavast ja lõppevad võidusõidu valmis settinguga. R-i raam on mõeldud kannatama ringraja kurve ning teravat aeglustamist, mis on omane Brembo piduritele. Akrapovic-i summuti aitab säästa kaalu aga ka annab lisaks 2hp. Kõrgem raam ja jalarauad aitavad kurve veel tervamalt võtta ning sõiduasend on sportlik ent piisavalt mugav, et liigelda avalikel teedel. 690 Duke R-i ABS võib olla abiks isegi rajal, kuna on seadistuse võimalustes Supermoto, mis võtab tagumiselt rehvilt kontrolli maha ja jätab esimesele peale. Lähemalt
  6. 790 DUKE

    790 DUKE

    1,20 €

    "SKALPELL"
    KTM 790 DUKE on loodud domineerima tänavasõite. Tõeline sõitja teab, et sellise võimsusega on vaja täpsust.
    KTM ühildas kerge, kaasaegse raami uue LC8 mootoriga. Tulemus: Rohkelt väänet, 105 hobujõudu kurvist välja kiirendades naeratus näol.
    790 DUKE on olemas kahes variandis 70kW ja 35kW A2 lubade jaoks.
    Lisaks kõigele muule on varustuses QUICKSHIFTER, mitme valikuga veojõukontroll ja erinevad sõidureziimid.

    Lähemalt

6 ese(t)

lehekülje kohta

Tabel  Nimekiri 

Määra langev suund